7 Temmuz 2009 Salı

Bir sene önce bir sene sonra...

evet tam bir sene önce açtım bu bloğu ve başlangıç yazımda " keşke ben de bebeğim için açıyor olsaydım" demiştim. Ve işte bir sene sonra da olsa bu blog yine bebeğim için oldu.Kime niyet kime kısmet...

Şu an 18 haftalık hamileyim....
Bir mucize büyüyor içimde.Ve her gününe şahit oluyorum.İki gündür kıpırtılarını hissediyorum.Dün cinsiyetini öğrendik ve en başından hissettiğim ve tabi ailemizin minikkelebeği Pelin'in de söylediği gibi " ertet" olacak.( Pelin benim bir tanecik yeğenim ,Oğlumun da ablası olur) Bu gerçekten sadece bir histi yoksa kızım olmasının yaşatacağı mutluluk da bundan az olmazdı. O bizim ilk bebeğimiz,canımızın bir parçası....
Eşim ve ben cinsiyetini öğrendikten sonra sanki hamileliğimi yeni öğrenmiş kadar sevindik yine.Çünkü artık daha net hayal kurabileceğiz.
Tabi eşimin hayallerini tahmin edersiniz, bir baba olarak oğluyla maç izlemek,playstation oynamak:))
Bense heyecanla doğduğu ve onu ilk kucaklayacağım o ilk anı bekliyorum...

Hiç yorum yok: