10 Temmuz 2009 Cuma

Rüyalarımın Prensi...

Canım Oğlum'a;
Evet içimde SEN varsın.Şu an 278gr ağırlığında 14cm boyunda minicik bir Cansın.Ama bize yaşattığın mutluluk ve heyecan o kadar büyük ki hiç bir gram hiç bir santim ölçemez boyutunu.Ben bunları yazarken kıpır kıpır oynuyorsun sen de. Sanki biliyorsun senin için birşeyler yaptığımı.

Doğumuna tam 4,5 ay var. Sen bir kış bebeği olacaksın.O soğuk günlerde evimizi ısıtacaksın.Adını "Demir" koyduk babanla. Umarım beğenirsin:) Her kontrolde seni izliyoruz ve her hareketin yüzümüzde kocaman bir gülümseme ve gizlice sızan gözyaşları oluyor. O kadar sevimlisin ki...,çok da rahat görünüyorsun laf aramızda:) O minicik ellerini ve ayaklarını tutmak,seni koklayıp kucaklamak için sabırsızlanıyoruz.Her gece seni görüyorum rüyamda,her seferinde farklı bir macerayla.Bu yüzden sen benim "Rüyalarımın Prensi" oldun.Her bebek bir mucizedir ve Sen bizim mucizemizsin oğlum.

Hayatımızın geri kalan kısmında senin olacağını bilmek o kadar güzel ki...Senin her nefesinin,her yaşının en yakın şahitleri olacağımızı bilmek...

Bir gün bunları okur musun ve okuduğunda ne hissedersin bilmiyorum oğlum ama inan bize yaşattığın mutluluk bu satırlarda anlatılmayacak kadar büyük. Sanırım 4,5 ay daha rüyalarımın prensi olmaya devam edeceksin:)

Sabırsızlıkla ve heyecanla sana kavuşmayı bekliyoruz,hadi sağsalim gel artık yavrum....
Seni çok seviyoruz...

Hiç yorum yok: